Hoe gaat het bestel proces in zijn werk?

Stap 1: Zorg er voor dat je weet welke materiaal je wilt op hangen, deze informatie kun je lezen op de volgende pagina’s. Klik op een van de materialen in de hoofd menu en ga door naar stap 2.

Kies de jusite materiaal uit

Stap 2: Klik op “Klik hier om een foto te uploaden” en upload uw foto. De maximale bestandsgrootte die wij hanteren is 150 MB, en de file type’s zijn: jpg, jpeg, jpe, png, gif.

Klik hier om een foto te uploaden

Stap 3: Klik vervolgens op “Selecteer uw foto op “materiaal”!” Je kunt de juiste formaat kiezen als je op het balkje klikt met de cmXcm en de prijs. Zie hier onder:

Selecteer het juiste formaat van uw foto

Stap 4: Hier na klik je op “In winkelmand” dan wordt de order toegevoegd in het winkelmandje. Rechts boven in de pagina’s zie je de volgende icoon en dat is de winkelmand.Winkelmand icoon

Klik op het winkelmandje om te beginnen aan het betaal proces. Onderin de winkelmand kun je kiezen om direct af te rekenen, maar ook om de winkelmand te bekijken. Kortingsbonnen worden toegepast door de winkelmand te bekijken en op “Kortingsbon toepassen” te klikken.

Bij het afrekenen vul zorgvuldig uw gegevens in, zo worden er geen fouten gemaakt. Betaal vervolgens met de verschillende betaalmethodes, en dan is het klaar!

Wat zijn de levertijden?

De gemiddelde bestelling wordt binnen 4 á 5 werkdagen geleverd. De bestelling wordt verzonden met DHL.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren een vast bedrag van €0,00, maakt niet uit hoe groot en hoe zwaar het pakket is. Verzenden naar het buitenland is mogelijk dan zijn de verzendkosten €22,00 naar België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk.

Welke betaal mogelijkheden heb ik?

Met het bestellen van het product kies je voor direct betalen via iDeal.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een ingediende bestelling niet later bewerken, wijzigen of annuleren. Heb je iets bestelt wat toch niet goed is, neem dan direct na de bestelling telefonisch contact op met onze klantenservice. Zij helpen je verder met je bestelling.

Mijn bestelling is beschadigd wat nu?

Natuurlijk kan er altijd wel iets misgaan, Controleer daarom ook als de bezorger nog bij je is of de verpakking intact is. Als deze beschadigd is, weiger het pakket aan te nemen. Neem hierna contact op met onze klantenservice, zodat het probleem kan worden opgelost.

Heb je de bestelling toch in ontvangst genomen en heb je toen pas gezien dat de bestelling beschadigd was. Neem contact op met onze klanten service via de mail, verzend een email met de klachten, voeg foto’s toe en geef hierbij ook het bestelnummer op. Hierna wordt er zo snel mogelijk een oplossing bedacht voor jou!

Herroepingsrecht

Omdat de producten die wij leveren gepersonaliseerd zijn, is het herroepingsrecht niet van toepassing. Dat houdt in dat er geen bestelling geretourneerd kunnen worden.